Avio-kompanije često pokušavaju da pronađu inovativne načine da skupe što više ljudi u avionu, posebno u kabinama ekonomske klase.

Međutim, kriza uzrokovana korona virusom u osnovi menja ovaj dugogodišnji princip jer će se socijalna distanca morati poštovati i u zraku blokirajući srednja mesta. Ovo bi moglo čak promeniti i način dizajniranja i rasporeda sedišta u avionima posle Covid-19.

Italijanska dizajnerska kompanija Aviointeriors, specijalizovana za dizajn enterijera kabine aviona i putničkih sedišta, predložila je dva nova dizajna sedišta za putovanja posle Covid-19 koja pokušavaju da stvore malo društvenog rastojanja između putnika u avionima bez gubitka kapaciteta za sedenje.

Na jednom od predloženih dizajna Aviointeriors-a srednje sedište je okrenuto prema nazad, a svako sedište ima plastični štit oko sebe.

Svako sedište će biti okruženo visokim štitom koji će sprečavati „širenje daha na putnike susednih sedišta“. Kompanija je saopštila da će štit stvoriti zaštitnu barijeru za putnike.

Svaki putnik će imati svoj prostor izolovan od drugih, čak i od ljudi koji prolaze kroz prolaz“, kažu iz dizajnerske kompanije.

Novi dizajn postavlja praktična pitanja o sigurnosti, usluzi obroka tokom leta i o tome da li će imati veći otisak kabine u odnosu na standardni raspored avionskih sedišta. Business Traveller Asia-Pacific je kontaktirao kompaniju za više informacija.

Prema Telegrafu, sedišta okrenuta unazad mogla bi biti sigurnija u slučaju nesreće ili hitnog sletanja, jer pružaju bolju podršku za leđa, vrat i glavu. David Learmount, urednik za upravljanje i bezbednost na vestima za vazduhoplovne vesti FlightGlobal.com rekao je prošle godine za Telegraph da aviokompanije verovatno neće podržati sedišta okrenuta unazad zbog troškova i sklonosti kupcima.Aviointeriors predložioje još jedan dizajn sedišta aviokompanije kada se putovanja vrate posle Covid-19.

Aviointeriors predložio je još jedan dizajn sedišta za aviokompanije nakon završetka pandemije koronavirusa.

Ideja je štit koji se može dodati svakom sedištu u avionu kako bi stvorio barijeru između putnika. Ovaj štit se takođe može „lako“ ugraditi i ukloniti, tako da aviokompanije ne moraju drastično da menjaju unutrašnjost kabine aviona.

Firma je saopštila da bi ovaj transparentni štit mogao “smanjiti verovatnoću kontaminacije virusima.”

Štit se može izraditi od neprozirnog materijala ili sa različitim stepenom prozirnosti, rečeno je u Aviointeriorsu.

Izvor: Bussines Traveler

By E.P.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *