Jovan Tošić (23) je jedan od naših najuspešnijih community menadžera, a svoju zahvalnost i iskustvo koje je stekao radeći u marketinškim agencijama duguje dobrim ljudima ali i predanom radu.

Stvorio je Infinito Mediu kao brend i Top Klik kao jednu od najbržerastućih tabloida.

Njegovo dugogodišnje iskustvo su prepoznali i privrednici sa juga Srbije gde je dobijao brojne zahvalnice za njegov rad i pomoć privrednicima u Srbiji.


Kada smo ga pitali kako je odrastao?

Imao je 2.godine, 1999.godina kada su NATO snage udarile na Kosovo i Metohiju. Rodio se u Prištini, kaže da je jedino što se seća je pad mosta u Prištini kada je gledao sa gepeka kola kako se ruši sve u jednoj sekundi.
2006.godina otišao je daleko od svoje porodice, u borbu gde je preživeo torturu svoje generacije, gde je bilo smešno što dolazi iz malog sela Sinjac i provincije Bela Palanka u veliki grad Niš.
Generacija ga je totalno odbacila, bilo je tu podsmeha jer nije imao šta da obuče i na čemu da piše u školi. Svoj prvi kompijuter je dobio u prvoj godini srednje škole i tu je se stvorila marketinška ljubav.
Kaže da marketing naziva velikom ljubavlju!

“Nisam imao novca da platim školovanje u to vreme, jer moji roditelji zaista nisu bili imućni. Bio bih zahvalan bar za parče hleba, a kamoli nešto više.” – rekao je Tošić.

Nije ga bilo sramota raditi dosta stvari u životu, ali se ipak prvo zadržao na marketingu. Svoja prva iskustva u radu imao je sa nepunih osamnaest godina. Posle završene srednje škole upisao je školu za fudbalskog trenera.


” Jedini izbor u tom trenutku su mi bile društvene mreže, dobro se sećam… Svi su se smejali! A danas svi ti ljudi dolaze i kod mene rade marketing. Društvene mreže su mi promenile život! Ne bih da imenujem, ali ubrzo sam dobio ponude od veliki stručnjaka da im pomognem u razvitku njihove vizije! “ – rekao je Jovan.

” Počeo sam da završavam kurseve putem online platformi o digitalnom marketingu u Americi i Rusiji. Jednom prilikom sam konkurisao na projektu “Coca Cola Podrška mladima” i među 3000 prijavljenih 300 su birani da rade sa njima mentori iz Coca Cola tima za marketing i poslovanje i ja sam bio izabran među prvima! Oduševljen sam bio time! “


Pričao nam je o tome kako naša zemlja i region zaostaju za logistikom društvenih mreža pogotovu sada za vreme korone kada im online poslovanje može doneti ogroman profit! Mali broj mladih ljudi žele da rade, zato je odlučio da stvori viziju koja će decenijama trajati pod imenom Infinito Media!

Topklik.rs

By E.P.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *